Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", а саме як залучити учнів до процесу оцінювання, тим самим змінивши їх ставлення до навчання.
Я впевнилася в тому, що учням необхідно постійно бачити оцінювання своєї роботи, таким чином це стимулює їх до роботи над собою.
Необхідно при створенні адаптації оцінювання дотримуватися таких дій: самому виконувати завдання, залучати колег та учнів до створення інструментів оцінювання, уникати використання незрозумілих, неточних слів та ін.
Я впевнилася в тому, що учням необхідно постійно бачити оцінювання своєї роботи, таким чином це стимулює їх до роботи над собою.
Необхідно при створенні адаптації оцінювання дотримуватися таких дій: самому виконувати завдання, залучати колег та учнів до створення інструментів оцінювання, уникати використання незрозумілих, неточних слів та ін.
Комментариев нет:
Отправить комментарий